آیا افزایش دهنده های تستسترون واقعا موثر هستند

داروخانه آنلاین ,

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:







RSS

داروخانه شبانه روزی دکترعلزاده
دارودیجیتال

یک شنبه 2 ارديبهشت 1397

آیا افزایش دهنده های تستسترون واقعا موثر هستند

آيا افزايش دهنده هاي تستسترون واقعا موثر هستند ؟

با افزايش سن تغييرات زيادي در بدن رخ مي دهد . از جمله تغييرات در قدرت بدني و توده عضلات . در واقع كاهش تستسترون در بدن مردان باعث اين اتفاق مي شود . معمولا مردان بعد از 30 سالگي كاهش تستسترون را تجربه خواهند كرد . 
تستسترون هورمون اصلي در افزايش عضلات ، قدرت بدني و ميل جنسي است . پس تعجبي ندارد كه تحقيقات زيادي براي افزايش تستسترون انجام گرفته باشد . 
افزايش دهنده هاي تستسترون مجموعه از مكمل ها هستند كه با هدف افزايش طبيعي سطح تستسترون بدن توليد شده اند . آن ها مي توانند مستقيما بر روي افزايش تستسترون كار كنند يا با جلوگيري از عملكرد هورمون هايي كه تستسترون را به استروژن تبديل مي كنند ، موثر واقع شوند . در نهايت ، اين مكمل ها به ريكاوري سريع تر و ساخت عضلاتي بزرگتر و قوي تر كمك مي كنند .

 

 

 

 

✔ 4 ماده افزايش دهنده سطح تستسترون


قطعا تا به حال متوجه تعداد زيادي از موادي كه بر روي تستسترون تاثير مي گذارند شده ايد . اگر به دنبال بهترين نتيجه هستيد ، بايد بدانيد كه كدام ماده بيشترين ميزان و كدام ماده كمترين ميزان تاثير بر روي تستسترون را دارد . در اينجا به 4 ماده كه بيشترين تاثير را دارند اشاره مي كنيم . 
❶ دي اسپارتيك اسيد ( DAA )
دي اسپارتيك اسيد آمينو اسيدي است كه به طور طبيعي در بدن توليد مي شود كه در بيضه موجود است و به عنوان يك پيام بر بين مغز و بيضه عمل مي كند و كلسترول را به تستسترون تبديل مي كند . در واقع مكمل هاي داراي D-AA سطح تستسترون را افزايش مي دهند . دانشمندان ايتاليايي به اين نكته پي بردند كه فردي كه روزانه 3 گرم D-AA براي 12 روز مصرف كرده بود نزديك به 42 % افزايش در سطح تستسترون داشته است . محققان همچنين اعلام كردند كه گروه D-AA نسبت محصولات ديگر 22 % تستسترون بيشتري بعد از 3 روز از قطع مصرف مكمل ها داشته اند . اما در تحقيق ديگري محققان اعلام داشتند افزايشي در سطح تستسترون با مصرف 3 گرم D-AA در 28 روز ديده نشده .
چرا اين تفاوت ديده شد ؟ اختلاف به دليل شرايط ابتدايي تمرين و سطح تستسترون اوليه افراد بود . تحقيقات بسياري امروزه نشانگر اين هستند كه ماده D-AA يكي از مواد بسيار موثر در افزايش تستسترون است . بويژه براي آقاياني كه به طور طبيعي با افزايش سن سطح تستسترون آن ها كاهش مي يابد . 

 

 

 

براي خريد مكمل هاي ورزشي اينجا كليك كنيد


❷ تريبولوس ترستريس
تريبولوس ترستريس باعث ارتقا هورمون جسم زرد تخم دان مي شود و در نتيجه بيضه ها را براي توليد بيشتر تستسترون تحريك مي كند . اين گياه نه تنها به افزايش توده عضلاني شما كمك مي كند ، بلكه در روابط جنسي نيز اثربخش است . تحقيقات نشان داده اند كه مصرف مكمل هاي شامل تريبولوس باعث افزايش سطح تستسترون مي شود . 

❸ شنبليله
اين گياه در هند كاشت مي شود . شنبليله داراي خاصيت آنابوليك است . در طي آزمايشي كه در يكي از دانشگاه هاي تگزاس انجام شد ، ميزان اثرگذاري شنبليله بر روي قدرت و عملكرد در تمرينات استقامتي سنجيده شد . در طي 4 هفته اول هر دو گروه ، هم گروهي كه از مكمل هاي شنبليله استفاده كرده بود و هم گروه ديگر كه از مكمل هاي متفرقه استفاده كرده بودند ، افزايش قدرت داشتند . اما در طي 8 هفته بعد فقط گروه مصرف كننده مكمل هاي شنبليله افزايش قدرت داشتند و همچنين تنها گروه مكمل هاي شنيليله افزايش عضلات خشك را داشتند . 

❹ ZMA
ZMA يك ماده تنها نيست ، بلكه تركيبي از زينك ، منيزيم و ويتامين B6 است . نام آشنايي كه بر روي بسياري از مكمل ها از جمله مكمل هاي كمك به خواب و افزايش تستسترون ديده مي شود . اغلب براي ريكاوري بهتر استفاده مي شود تا بدن در طي يك خواب عميق به سطح هاي عميق تري از REM برسد . ZMA باعث افزايش قدرت عضلات و حتي افزايش هورمون ها مي شود . 
معمولا ورزشكاران از كمبود زينك و منيزيم رنج مي برند . كمبود اين مواد به آنابوليك ضعيف ، اختلال در سيستم ايمني بدن و افزايش كورتيزول مي انجامد كه در نتيجه سبب كاهش قدرت و عملكرد در تمارين مي شود . 
در طي يك تحقيق انجام شده ، گروهي كه مصرف 7 هفته ZMA را داشته است ، نزديك به 30% افزايش تستسترون نسبت به گروهي كه مكمل هاي متفرقه استفاده كرده ، داشته است . همچنين افزايش 11.6 درصدي قدرت در گروه ZMA قابل توجه است .

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:










نوشته شده توسط دکترعلزاده در ساعت 19:34

به وبلاگ من خوش آمدید
ایمیل مدیر :


اسپرت اریو
اپشن اریو z300
کادو تولد

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان داروخانه شبانه روزی دکترعلزاده و آدرس darudigital.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






صفحه نخست | پست الکترونیک | آرشیو مطالب | لينك آر اس اس | عناوین مطالب وبلاگ | تم دیزاینر

.::