موفقیتی بزرگ در درمان لوپوس

داروخانه آنلاین ,

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:







RSS

داروخانه شبانه روزی دکترعلزاده
دارودیجیتال

یک شنبه 2 ارديبهشت 1397

موفقیتی بزرگ در درمان لوپوس

موفقيتي بزرگ در درمان لوپوس

حققان دانشگاه پادوا Padova در ايتاليا برمبناي يك كارآزمايي باليني بين سال هاي 2011 تا 2015 ميلادي دريافتند داروي بلي موماب Belimumab با نام تجاري Benlysta در درمان لوپوس بسيار موثر است و در حال حاضر استفاده وريدي اين دارو در آمريكا، اروپا و كانادا در تركيب با داروي هاي ديگر تاييد شده است.


به گزارش پايگاه خبري مديكال ساينس،محققان 356 بيمار را در كارآزمايي شركت دادند و پس از 52 هفته استفاده از داروي Belimumab دريافتند علايم بيماري كاهش يافته و بيماران نياز كمتري به استفاده از داروهاي استروييدي داشتند.


لوپوس يك بيماري خودايمني است كه 90 درصد مبتلايان به آن را زنان تشكيل مي دهند؛ بيماري هاي خود ايمني به بيماري هايي گفته مي شود كه در آن سيستم ايمني، بافت هاي سالم بدن را به عنوان يك عامل خارجي فرض مي كند و به آن ها حمله مي كند.


لوپوس به دو نوع DLE و SLE تقسيم بندي مي شود. نقطه هدف DLE معمولا پوست است و روي ارگان هاي ديگر بدن تاثير نمي گذارد. نوع SLE جدي تر است و علاوه بر پوست، اندام هاي حياتي را نيز تحت تاثير قرار مي دهد. در نوع شديد بيماري، بافت مفاصل و عضلات و غشاي ريه، قلب، كليه ها و مغز آسيب مي بيند. تشنج، افسردگي، گيجي و سكته مغزي، از عوارض لوپوس هستند.
نتايج اين مطالعه در نشريه Arthritis & Rheumatology منتشر شده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:










نوشته شده توسط دکترعلزاده در ساعت 20:13

به وبلاگ من خوش آمدید
ایمیل مدیر :


اسپرت اریو
اپشن اریو z300
کادو تولد

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان داروخانه شبانه روزی دکترعلزاده و آدرس darudigital.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






صفحه نخست | پست الکترونیک | آرشیو مطالب | لينك آر اس اس | عناوین مطالب وبلاگ | تم دیزاینر

.::